MEZOTERAPİ İLE LİPOLİZ (YAĞ ERİTME)

Fazla kilolar, selilütler ve bölgesel yağlanma sorunları kâbus gibidir. Çünkü birçok kadın sayısız diyet ya da zayıflama programını denese dahi bu sorunları ortadan kaldıramamaktadır. Selülitlerinden ya da bölgesel yağlanma şikayetlerinden kurtulmak adına birçok sağlığa zararlı yöntemi deneyip ileride büyük sağlık sorunlarıyla karşılaşılmaktadır.  Günümüzde uygulanan mezoterapiyle lipoliz yöntemi sayesinde artık tüm bu sorunlara kalıcı çözüm sunulabilmektedir. Dünya’da da oldukça popüler olan bu yöntem artık ülkemizde de dünya standartlarında uygulanmaktadır. Bu yöntem ile fazla kilolardan, bölgesel yağlanmadan ve selülitlerden kurtulmak oldukça kolaydır.

Lipoliz yağ hücrelerinin küçültülmesi veya parçalanması anlamına gelmektedir. Lipoliz mezoterapisi sınırlı bölgelerde (lokal) aşırı yağ birikimi tedavisinde sık tercih edilen bir mezoterapi yöntemidir.

Lipolitik Mezoterapi fazla kilolardan, bölgesel yağ fazlalıklarından kurtulmak için aktif madde ve ilaçların enjeksiyon halinde tedavi edilecek bölgeye verilme işlemidir. Uluslararası platformda son 10 yıldır kullanılan bir tedavi yöntemidir. Uygun hasta seçildiğinde liposuctiona yakın sonuçlar alınır. Bu amaçla genel olarak phosphatidyilcholine ve deoxicolat aktif maddelerini içeren mezoterapi ürünleri kullanılır.

Lipolitik Mezoterapi vücuttaki yağ kitlesinin en çok olduğu yerlere uygulanmakta; karın, mide, popo, popo üstü, bel her iki yan tarafı, basen, bacak ve diz içleri, iç çamaşırdan taşan kısımlar, kol ve gıdıdaki (çene altı) hafif fazlalıklar mezoterapi ile tedavi edilebilmektedir.

Mezoterapi ürünleri lipoliz işleminde tedavi edilecek bölge işaretlenerek ne kadar ürün kullanılması gerektiği hesaplanır sonrasında çok ince iğnelerle direk olarak yağlı dokuya 1-2 cm aralıklarla enjekte edilir. İşlem ağrılı değildir. Tedaviden beklenen sonuca göre 1 hafta, 15 gün veya 1 ay sonra işlem tekrar edilir. Seans sayısı ne kadar bir incelme planlandığına göre değişir. Yapılan bu işlem kişinin sosyal yaşantısı etkilemez.

Önemli olan nokta iyi bir mezoterapi ürünü kullanmak ve ürünü doğru derinliğe vermektir. Bunun için elbette deneyim gerekir. Başarılı uygulamalar ile sonuçlar güzel ,  hastalar mutlu olmaktadır.