OZON TEDAVİSİ

OZONTERAPİ (Ozon ile tedavi yöntemleri)

Oksijenin yüksek enerji taşıyan aktif şeklidir. Renksiz keskin kokulu bir gazdır. Atmosferde bulunan en önemli gazlardan biri olup biyolojik dengeyi korur ve dünyada yaşamı mümkün kılar.

Günümüz şartlarında yaşam kalitemiz her geçen gün düşmektedir. Stres sağlıksız beslenme toksinler sigara kullanımı gibi durumlarda vücudumuzun oksijen ihtiyacı artar. Bu ihtiyacı karşılamak için artık nefes almaktan daha fazlasını yapmak zorunda kalabiliriz.

Ozon vücutta yarattığı oksijenasyona ek olarak güçlü dezenfektan özelliği sayesinde bakteri virüs ve mantarları yok eder. Bağışıklık sistemini harekete geçirir. Hücre metabolizmasını arttırarak enerji ve canlılık sağlar. Anti kanser maddelerinin üretimin arttırır. Kanın yoğunluğunu azaltarak dolaşımı arttırır.

Ozon terapi dünyamızda doğal bulunan bir maddenin saf biçimde vücuda verilmesinden ibaret bir işlem olduğu için hiçbir yan etkisi görülmemektedir.

Ozon terapi daha çok kronik hastalıkların tedavisinde, sağlıklı insanlarda yaşlanmayı geciktirmek (anti-aging) ve hastalıkların önlenmesi amacı ile kullanılır.

- Hemen hemen tüm dolaşım bozukluklarında

- Kanser tedavisinde destek tedavi olarak

- Şeker hastalıkları ve ona bağlı tüm problemlerin önlenmesi ve tedavisinde

- Romatizmal hastalıklar ve çeşitli eklem ve kas hastalıklarında