V-LİFT AMELİYATSIZ LİFTİNG

V-Lift Ameliyatsız Lifting

Zamanla birlikte tüm vücudumuzdaki cilt yapısında başta yüz ve boyun bölgesi olmak üzere sarkmalar ve gevşemeler oluşur. Bunun nedeni temelde kollagen ve elastin liflerinin eskisi gibi gergin durmamasıdır. Yenilenme hızı azalan bu cilt temel elemanları geçen yıllar içinde kayba uğradıkları ve elastikiyetlerini kaybettikleri için cildimiz genç sağlıklı parlak görünümünden uzaklaşır.

Ciltte kırışıklıklar, sarkmalar, cansız cilt görünümü ortaya çıkar. Zamanla birlikte ciltte ortaya çıkan bu deformasyonlar için çok sayıda uygulama yapılabilmekte, cildin sağlıklı canlı, kırışıklık ve sarkmalardan uzak görüntüsü amaçlanmaktadır.

Son zamanlarda uygulanmaya başlanan V-Lift uygulaması ameliyatsız askı yöntemi olarak tanımlanabilmekte olup, tüm Dünya da uygulama sıklığı giderek artmaktadır. V-Lift uygulamasında çok ince iğneler içine yerleştirilmiş PDO (polydioxanone) isimli ameliyat ipine benzer yapıdaki iplikler kullanılır; kırışıklık ve sarkma olan cilt bölgelerinde, cilt kremle uyuşturulduktan sonra iğneler vasıtasıyla cilt altına ipliklerin yerleştirilmesi işlemidir. Cilt altına yerleştirilen bu iplikler herhangi bir reaksiyona sebep vermeden, uygulanan bölgede mikro kan dolaşımı artar, tamir mekanizmaları harekete geçer, kollagen üretim uyarısı olur.

Uygulama bölgesinde artan kan dolaşımı ve kolajen uyarısıyla cilt elastikiyetinde artışa bağlı olarak kırışıklık ve sarkmalarda düzelme görülmektedir.

Bu yolla ciltte oluşan reaksiyon ile bir tür yapıştırma etkisi oluşur ve bu etki ile sarkan cilt toplanır sıkılaşır ve çene ovalinde netlik sağlanabilir…

Uygulama alanları:

Özellikle orta yüz bölgesi sarkmalarında,
Kaş kaldırma, göz altı kırışıklıklarının giderilmesinde,
Dudak üstü kırışıklıklarında,
Ağız köşelerinin sarkmalarının düzeltilmesinde, çene bölgesi sarkmalarında,
Boyun kırışıklık ve sarkmalarının giderilmesinde, Kol altı sarkmalarının giderilmesinde,
İç bacak ve diz bölgesi sarkmalarının giderilmesinde, göğüs kaldırma ve popo kaldırma amaçlı olarak başarı ile uygulanabilmektedir.

Uygulama V-Lift uygulaması oldukça kolay, kısa süreli, acısız ve ağrısız bir uygulamadır.

Uygulama:

Herhangi bir yan etkisi yoktur. Uygulama bölgeye bağlı olarak değişmekle birlikte, 20-40 dk arasında gerçekleşir. Uygulama bölgesine uygulanan anestezik kremler ile acısız ve ağrısız bir işlemdir.Uygulama sonrasında hafif ödeme bağlı görünüm ortaya çıkabilmekte olup, kişi önerilerle sosyal hayatına dönebilir, deniz, havuz, çalışma gibi tüm aktivitelerini gerçekleştirebilir. İplikler yerleştirildikten sonra hissedilmemektedir ve çok ince olduklarından ciltte görüntü vermemektedir. Hemen görülen etki biraz da ödeme bağlıdır, ama erken etki 15 gün içinde fark edilmeye başlayıp, gerçek etki ise kolajen artışına bağlı olarak 2 -3 ay içinde çok daha da belirginleşecektir.

V-Lift uygulaması diğer uygulamalarla beraber yapılabilir, aralıklı olarak tekrar edilebilir. V-Lift uygulamasında kullanılan iplikler cilt tarafından 6-8 ayda emilmeye başlar, iplikler erise dahi etraflarındaki koloojen artışı uyarısı devam edecek, cildin canlı, sağlıklı, gergin görünümü yaklaşık 18-24 ay devam edecektir. V-Lift uygulaması tüm cilt bölgelerinde kolaylıkla yapılabilmektedir.

V-Lift uygulaması tek başına etkili olabileceği gibi fraksiyonel co 2 lazer,fraksiyonel radyofrekans, prp uygulamaları ile de kombin edilebilir.